Doprava a platba

  • Objednávku môžete uskutočniť v eshope, ktorý je pre Vás otvorený 7 dni v týždni 24 hodín denne.
  • Zásielky sú expandované v najbližšom možnom termíne po objednaní v rámci SR v prípade produktov, ktoré sú skladom. Všetky produkty, ktoré sú označené v eshope skladom, máme reálne na sklade. V prípade, ak je uskutočnených viac objednávok na rovnaký produkt a dôjde k jeho vypredaní, bude zákazník informovaný emailom alebo telefonicky o možnom oneskorení objednávky. Zákazník môže túto objednávku samozrejme upraviť alebo zrušiť. 

       Ponúkané spôsoby dopravy: 

        SLOVENSKÁ POŠTA - KURIÉR NA ADRESU

  • Objednaný produkt je doručený prostredníctvom Slovenskej pošty a ich služby kuriér na adresu do 24 hod. od doby podania odosielateľom.
  • V okamihu expedície zásielky sú Vám na email alebo SMS doručené informácie vrátane podacieho čísla balíka.
  • Kde sa Váš balík nachádza si môžete overiť v online systéme Slovenskej pošty.
  • V prípade, že vás doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená na príslušnej pošte, s tým, že do schránky vám bude vložená informácia o uložení zásielky. 
  • Na pošte bude balík uchovávaný k prevzatiu maximálne 6 dní.
  • V prípade, že ste si zvolili platobné podmienky 50% záloha + 50% dobierka, uhradíte doplatok kúpnej ceny – 50%, kuriérovi Slovenskej pošty, pri predaní zásielky.
  • Prosíme pri preberaní skontrolujte stav zásielky a jej obal. Ak zásielka vykazuje vady, rozbaľte ju v prítomnosti dopravcu. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Ak zásielku prevezmete a zistíte poškodenie, či stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného postupu medzi Vami a doručovacou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad. Ak zásielka žiadne vady nevykazuje, nie je dopravca povinný vyčkať na otvorenie zásielky.
  • V prípade, že prevezmete zásielku a až po otvorení zistíte, že jej obsah je poškodený, prosíme kontaktujte zákaznícky servis Slovenskej pošty na bezplatnom telefónnom čísle 0850 122 413 (z pevnej a mobilnej linky, len z územia Slovenskej republiky), prípadne e-mailom: zakaznickyservis@slposta.sk.

 

         SLOVENSKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU

  • Zásielka Vám bude nebude doručená do práce alebo domov, ale na vybranú pobočku Slovenskej pošty – môžete si vybrať z viac ako 1400 pobočiek pošty, do 24 hodín od doby podania odosielateľom možnosti vyzdvihnúť zásielku budete informovaní SMS či emailom.
  • Pre zásielku si na poštu bez tejto výzvy nechoďte, môže sa stať, že ešte nebude pripravená k vyzdvihnutiu.
  • V prípade Balíka na poštu máte na odber 7 kalendárnych dní. 
  • Pre vyzdvihnutie zásielky budete potrebovať doklad totožnosti a podacie číslo zásielky.
  • V prípade, že ste si zvolili platobné podmienky 50% záloha + 50% dobierka, uhradíte doplatok kúpnej ceny – 50%, pri predaní zásielky na vybranej pošte.
  • Odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, poškodenia s úbytkom obsahu, odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s pracovníkom pri priehradke danej pošty na mieste zápisom o škode.
  • V prípade prevzatia a zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, poškodenia s úbytkom obsahu, žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky na ľubovoľnej pobočke Slovenskej pošty. K spísaniu zápisu o škode je potrebný poškodený výrobok, obal zásielky a doklad o prevzatí zásielky, nadobúdací doklad  - faktúru. Najbližšiu pobočku Slovenskej pošty nájdete tu: otvaraciehodiny.posta.sk
  • Ak zásielku prevezmete a zistíte poškodenie či stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného procesu medzi Vami a doručovacou spoločnosťou. Na neskoršiu reklamáciu nemôžeme brať ohľad.
  • Zákaznícky servis Slovenskej pošty môžete kontaktovať na bezplatnom telefónnom čísle 0800 122 413 (z pevnej a mobilnej linky, len z územia Slovenskej republiky), prípadne e-mailom: zakaznickyservis@slposta.sk

 

        ZÁSIELKOVŇA

  • Doručenie tovaru do výdajných miest v sieti Zásielkovňa s označením Z-point. Akonáhle je zásielka pripravená na Vami vybranom Z-pointe, príde Vám potvrdzujúci email a SMS. V potvrdzovacom emaily a SMS obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky, ktoré nadiktujete obsluhe výdajného miesta.

        OSOBNÝ ODBER

  • Bohužiaľ, momentálne neponúkame možnosť prevzatia tovaru osobne.

 

       Ponúkané spôsoby platby:

        NA DOBIERKU

  • Za tovar neplatíte vopred.
  • Tovar zaplatíte v hotovosti pri prevzatí zásielky.
  • Cena služby je 5 Eur. 

        PREVODOM

  • Po vyplnení informácií o Vás na stránke dokončenia objednávky, odbržíte fakturačné údaje a variabilný symbol.
  • Platbu môžete vykonať vo Vašom internet bankingu alebo pomocou QR kódu.
  • Rovnaké údaje obdržíte i na Vami uvedenej emailovej adrese.
  • Táto forma platby je zadarmo.  

 

Bankový účet pre úhradu

CZK účet / FIO Banka
Číslo účtu: 2301682323/2010
IBAN: CZ7120100000002301682323
SWIFT / BIC: FIOBCZPPXXX

EUR účet / FIO Banka
Číslo účtu: 2401682312/2010
IBAN: SK2220100000002401682312
SWIFT / BIC: FIOBCZPPXXX

 

V prípade ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť telefonicky na čísle: 777 428 434  v pracovných dňoch od  8.00 do 15.00, alebo emailom: objednávky@herbonia.cz  

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie